Service & Garantie

Service & Garantie apparatuur


Probleem met uw apparaat? Storing of defect oplossen

Het kan helaas voorkomen dat er een probleem of storing optreedt bij uw apparaat. Dit kan verschillende oorzaken hebben. In veel gevallen kunt u zelf al een aantal stappen ondernemen om het probleem op te lossen. Wij raden u aan eerst de handleiding van het apparaat te raadplegen voor de meest voorkomende storingen en oplossingen. Ook de website van de fabrikant biedt vaak nuttige informatie over het oplossen van veelvoorkomende problemen.

Zelf oplossen? Reset uw apparaat

Soms kunt u het probleem eenvoudig zelf verhelpen, bijvoorbeeld door het apparaat te resetten. Dit kunt u doen door de stroom voor een bepaalde tijd van het apparaat te halen (bij voorkeur een kwartier). Hierdoor wordt het apparaat opnieuw opgestart en kunnen veel technische problemen worden opgelost.

Kunnen wij u helpen? Neem contact op met de leverancier

Als het probleem niet eenvoudig op te lossen is, raden wij u aan om contact op te nemen met de leverancier van het apparaat. Via onderstaande links kunt u snel en efficiënt een monteursbezoek inplannen. U kunt hier ook een voorkeursdatum invullen voor het bezoek. Uit ervaring blijkt dat het vaak sneller werkt om direct contact te hebben met de fabrikant voor het inplannen van een afspraak.

Service pagina’s van onze leveranciers:

 

Nog niet opgelost? Hulp nodig?

Komt u er niet uit of heeft u hulp nodig bij het oplossen van de storing? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaand formulier. Hier kunt u de storing melden zodat we meteen een afspraak kunnen plannen voor verdere afhandeling door een van onze monteurs.

Service & Garantie keuken

Heeft u vragen of opmerkingen over de service of garantie van uw keuken? Neem dan eenvoudig contact met ons op via het formulier. Vul het formulier in om snel online uw vraag te stellen of een probleem te melden met uw keuken. Wij zorgen ervoor dat we zo snel mogelijk contact met u opnemen om u verder te helpen.

Belangrijk: Vergeet niet uw order- of factuurnummer in te vullen. Dit helpt ons om uw aanvraag snel en efficiënt te verwerken.

Wij staan klaar om u te ondersteunen met service, garantie en andere vragen over uw keuken.